AYET-İ KERİME

http://emelleri.blogspot.com.tr/2013/06/fakirlige-sebep-olan-seyler.html

8 Temmuz 2013 Pazartesi

kadın vatandaş: EŞİMLE ÖPÜŞEBİLECEK MİYİM?

Gezi Parkı'nın açılışı için Taksim'e gelen İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu'ya bir vatandaş ilginç bir soru sordu.

Gezi Parkı'nın açılışında konuşan İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu'ya konuşmasının ardından bir vatandaş Gezi Parkı ile ilgili ilginç bir soru sordu.

"PARKTA EŞİMLE ÖPÜŞEBİLECEK MİYİM?"
Bir kadın vatandaşın sorduğu 'parkta eşimle öpüşebilecek miyim?' şeklindeki soruya Vali Mutlu hukuku dayanak göstererek cevap verdi. 
En çok merak ettiğiniz soru bu mu?  sorusunu soran Vali Mutlu, "Bu sizin gönlünüzden geçen bir şey. Ben size bir şey söyleyeyim. Toplum içerisinde yazılı hukuk kuralları gibi hukukun kaynaklarından biri örf ve geleneklerdir. Ben hukukçuyum. Hukukun kaynakları içinde örf ve gelenekler de vardır" dedi. 
Mutlu, "Hakim gerektiğinde hukukun içine yazılı bir kaynak bulamazsa kararlarını örf ve geleneklere göre verir. Bu toplumda sizin bahsettiğiniz şekilde bir yaklaşım varsa ve millet yadırgamıyorsa istediğinizi yapabilirsin. Ama bu milletin örfüyle çelişen konularda dikkatli olmak hepimizi vatandaşlık ve birlikte yaşamak noktasında oluşan saygının da bir gereğidir" diye konuştu. 
Girdim ilim meclisine, eyledim kıldım talep Dediler ilim en geride, illa edep illa edep..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
https://www.facebook.com/VAHDED.HOCA SİTEMİZİ ZİYARET EDİP ÜYE OLURSANIZ ÇALIŞMALARIMIZA DESTEK VERMİŞ OLURSUNUZ ALLAH cc CÜMLE MÜMİNLERDEN RAZI OLSUN.