AYET-İ KERİME

http://emelleri.blogspot.com.tr/2013/06/fakirlige-sebep-olan-seyler.html

30 Temmuz 2013 Salı

Refah Partisi ile hükümet kurarsa oy vereyim mi, vermeyeyim mi?


Uludağ’daki konutunda ziyaret etti. Son dönem aktif siyasetten uzak olan Şevki Yılmaz hoca, Mesut Yılmaz ile Erbakan Hoca’nın koalisyon kuracağı zaman başından geçen olayı şu şekilde anlattı:

MESUT YILMAZ VAZGEÇECEK

“Mesut Yılmaz ile koalisyon kurulacağı zaman benim hiç içime sinmedi. Mahmud Efendi’yi aradım.

Hocam Mesut Yılmaz Refah Partisi ile hükümet kurarsa oy vereyim mi, vermeyeyim mi? Bana bir istihare yapar mısın?” dedim. “Tamam sen beni sabah namazından sonra ara.” dedi. Sabah  namazından sonra aradım. “Rahat ol hükümet kurulmayacak. Allah Mesut’un kalbine korku verecek,  vazgeçirecek.” dedi. Ben şaşırdım. Mesut Yılmaz Samsun’da basın toplantısı yapmaz mı? Televizyonlar  şok haber diye çalkalanıyor. Mesut Yılmaz; “Koalisyondan vazgeçtim, hükümete girmiyorum dedi.” 

REFAHYOLU KURMAKTAN VAZGEÇSİN, EHLULLAH BU İŞTEN RAZI DEĞİL

Refah yolda da biz istemiyoruz. O ara genel kurulda otururken bizim sekreter Mevlüt; “Hocam sizi  Mahmud Efendi arıyor, acele gelir misin?” dedi. Koştum: “Buyur hocam beni emretmişsin.” dedim. 

Mahmud Efendi: “Evladım Şevki! Necmeddin Erbakan kardeşimize ulaşamıyoruz, seni elçi tayin ettim.  İstihare yaptık çok kötü çıktı. Ehlullah bu işten razı değildir. İnat ederseniz yardımı çekip, bu harekete  manevi tokat atma kararı aldılar.” dedi. Hemen hocamı aradım. Mahmud Efendi Hazretlerinin  söylediklerini aynen aktardım. Erbakan hocamız biraz durdu: “Selamımı söyle. Anlaşma yapıldı, geriye  dönüp bozamayız.” dedi. O gün Mahmud Efendinin ikazı tam anlaşılamadı ama 28 Şubat sürecinde  istiharesinin ne kadar isabetli olduğunu gördük. Tabi ondan sonra parti kapatıldı, yasaklandık. Malum  28 Şubat tankları üzerimizden geçti. Tüm bunları gördükçe o istihareyi hatırlıyorum. 

VAZGEÇEMEZ

 Rize’de Belediye Başkan adayı yapıldığım zaman Erbakan hocama gittim: “Hocam biz vaizdik, her yerde konuştuk. Belediye başkanı olunca geçmiş konuşmalar partiye yazılır. Sonra partiyi kapatırlar. 

Beni aday yapmayın.” dedim. Hocam düşündü; “Rize bizim için önemli. Sensiz mümkün değil.” dedi. 

Yine direndim. Hocam: “Pazar günü kazansın, Pazartesi istifa etsin.” dedi. Bu kadar önemli. Sonra Mahmud Efendinin haberi geldi. Rasûlüllah’ı rüyamda gördüm; “Rize ona emanet, vazgeçemez.” dedi. O zaman mecbur oldum. Böyle dolu dolu hatıralarım var Mahmud Efendi hocamla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
https://www.facebook.com/VAHDED.HOCA SİTEMİZİ ZİYARET EDİP ÜYE OLURSANIZ ÇALIŞMALARIMIZA DESTEK VERMİŞ OLURSUNUZ ALLAH cc CÜMLE MÜMİNLERDEN RAZI OLSUN.